יום שבת, 21 ביולי 2012

ברוכים הבאים לבלוג - עבודה מהבית ומי אני?


ברוכים הבאים לבלוג החדש !
שלום לכולם, שמי עומרי פז בן 26 ועוסק בתחום עבודה מהבית וכסף באינטרנט מזה 4 שנים.
ישנם המון שיטות לעשות כסף באינטרנט כגון: תוכניות שותפים, גוגל adwords, גוגל adsense ועוד.
אני בטוח שלחלק ממכם זה לא אומר כלום אבל אין מה להיבהל. הכל אתם תבינו פה.
הקמתי את הבלוג הזה כניסיון לעזור לכל מי שמתחיל או רוצה להתחיל בתחום הכסף באינטרנט. בבלוג תמצאו מאמרים ופוסטים על הדרכים שבהם אני עושה כסף באינטרנט.



למי התחום מתאים?

תחום העבודה מהבית והכסף באינטרנט לא מתאים לכל אחד, הדבר הכי חשוב בתחום הזה הוא רצון והתמדה.והדבר אולי הכי חשוב הוא משמעת עצמית, כי בתחום הזה באמת עובדים, ושאתה נמצא בבית קצת קשה להכנס לאווירת עבודה. אם אתם בעלי משמעת עצמית ויכולת התמדה, ורוצים חופש כלכלי וסגנון חיים כזה, התחום הזה - בשבילכם.

למה דווקא עבודה מהבית?
לפעמים, הרבה אנשים שאני מכיר, לא בחרו בתחום הזה בגלל הכסף, אלא בגלל הלייף סטייל.אתה קובע לעצמך את שעות העבודה, עובד כשנוח לך, כמובן שיש לך עוד זמן לאישה ולילדים וזה כל היופי.אתה יכול להתעורר מתי שמתחשק לך בתנאי שתעבוד את השעות שסיכמת לעצמך, כי הדבר הכי טוב בזה,
אתה הבוס של עצמך!


שימו לב!
זוהי עבודה לכל דבר שדורשת שעות של עבודה, בהתחלה יכול להיות אפילו הרבה, אך זה שווה את התוצאה הסופית.
שוב אני מדגיש, אתם הבוס של עצמכם ואתם חייבים לזכור את זה! לא להזניח את העבודה, משמעת עצמית זה המפתח.
זוהי העבודה היחידה שלי, והכסף שאני מרוויח כל חודש הוא הרבה מעל הממוצע, ומחזיק אותי באיכות חיים מעולה, וכשתהיה לי משפחה הדבר לא ישתנה :)

לסיום,
אני מקווה שעשיתי לכם ככה סדר בראש, ואתם עכשיו יכולים להחליט אם אתם מוכנים לצאת לדרך ולהצליח!
לכל שאלה, עזרה או בקשה ניתן לפנות אלי במייל: omripaz1@walla.com

להתראות בפוסט הבא.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

eXTReMe Tracker