יום שבת, 21 ביולי 2012

המדריך השלם בעברית, לפרסום בגוגל אדוורדס!

AdWords Secrets המדריך המעשי לפרסום יעיל ומשתלם באינטרנט, שילמד אותך איך להביא יותר לקוחות לעסק שלך - בתקציב קטנטן.אהלן חברים, החלטתי שהיום אני יביא לכם את המדריך השלם לפרסום בגוגל אדוורדס בעברית!
אני יודע שכמעט כל מי שקורא את הבלוג הזה, לא יודע איך לשווק נכון וליצור פירסום ממוקד שייצר לכם הרבה רווח.
לכן החלטתי, שבשביל הרציניים שבניכם, שמוכנים גם להשקיע כסף, אתן את הספר הזה.
הספר Adwords Secrets ילמד אותך ליצור פירסום ממוקד, יעיל ומשכנע שיוריד משמעותית את מחיר הפירסום שלך.
הספר חושף את כל הסודות של המפרסמים המקצועיים, שמשלמים אגורות בודדות עבור כל גולש שמעוניין לקנות מהם.
אל תפספסו את ההזדמנות הזו, הספר הזה לימד אפילו אותי כל כך הרבה, וגרם לי להרוויח הרבה יותר ממה שהרווחתי, על ידי פרסום נכון וממוקד יותר, ועלויות זולות בהרבה.
מחיר הספר הוא 297 שקלים במקום 349 ש"ח, אל תחכו כי המחיר יעלה!
כן אני יודע שהרבה מכם חושבים שהמחיר מוגזם, אבל אני אומר לכם מניסיוני, הספר הזה לא רק שמכסה את העלות שלו, אלא גם יגרום לכם להרוויח הרבה יותר! אם אתם מתחילים בנושא - הספר הזה הוא המושלם בשבילכם!
לרכישת הספר במחיר של 297 שקלים לחצו כאן

לכל שאלה, עזרה או בקשה ניתן לפנות אלי במייל: omripaz1@walla.com

להתראות בפוסט הבא :)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

eXTReMe Tracker