יום שבת, 21 ביולי 2012

להרוויח מפרסומות באתר - Google Adsense

שלום לכולם,
היום אני אלמד אותכם מה זה גוגל אדסנס. גוגל אדסנס הוא בעצם עוד כלי מטעם גוגל (בדיוק כמו האדוורדס) שבעזרתו ניתן לעשות כסף באינטרנט.
גוגל אדסנס מאפשר להטמיע פירסומות טקסט, תמונה ומדיה באתרכם, ולקבל תשלום על כל קליק.
לדוגמה מישהו נכנס לאתר שלי וראה  פרסומת שאני שמתי באתר בעזרת גוגל אדסנס, התעניין בה ולחץ עליה. באותו רגע אני קיבלתי על זה כסף,  גאוני לא?
גוגל אדסנס מיועד לכל אתר או בלוג לא משנה מה סדר גודלו, כך שגם אתם יכולים להתחיל להרוויח איתם עוד היום!

היופי בגוגל אדסנס זה שהפירסומות המוצגות באתר, קשורות לתוכן של האתר. כלומר, אם יש לי אתר בנושא של חיות לדוגמה, הפירסומות המוצגות יהיו למשל לחנויות של חיות וכו'.
מכיוון שהפרסומת קשורה לתוכן האתר, רוב הסיכוי שהגולש שמתעניין באתר, יתעניין גם בפירסומת וילחץ עליה.
ככל שיש יותר תנועה איכותית באתר, כך מספר הלחיצות על הפרסומות יגדל ואיתו גם הכסף שאתם מרוויחים.

מיקום הפירסומות באתר הוא נושא די חשוב, ומומלץ לשים אחת בצד, אחת למעלה, ואחת באמצע התוכן, כך יש יותר סיכוי שישימו לב אל הפירסומות וילחצו עליהן.
חשוב לציין שבגוגל אדוורדס אפשר למשוך את הכסף רק בצ'ק לחשבון הבנק, ורק אם יש לכם סכום מעל 100$.
אסור בשום אופן ללחוץ בכוונה על הפירסומות שלכם או לבקש מחברים וכו' ללחוץ, דבר כזה יגרור לחסימה של החשבון או אי קבלת התשלום!

ההרשמה לגוגל אדסנס היא בחינם ולא עולה תשלום. חשוב לי לציין שאתרים בנושא צפייה ישירה, הורדות או תוכן פורנוגרפי כלשהו לא מקובלים על גוגל ולא ניתן לשים את הפרסומות באתרים בעלי תוכן מהסוג הזה. אם תנסו לשים פירסומות באתרים אלו, רוב הסיכוי שלא תקבלו את הצ'ק בסופו של דבר.

להרשמה לגוגל אדסנס : https://adsense.google.com
בהמשך אני ארחיב יותר על איך להרוויח משם, בניית אתר וכו'.

לכל שאלה, בקשה או עזרה ניתן לפנות אלי במייל: omripaz1@walla.com

להתראות בפוסט הבא :)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

eXTReMe Tracker