יום שבת, 21 ביולי 2012

קידום ממומן - Google Adwords

איך משווקים את ההצעה שבחרנו?

אוקי, אז נרשמנו אל רשת השותפים, בחרנו קמפיין ולקחנו את לינק המפנה שלנו. 
עכשיו השלב הבא - איך משווקים את הלינק?
ישנם המון דרכים לשווק את הלינק שלכם של הקמפיין שבחרתם.
 היום, אנחנו נתמקד בשיווק ממומן בעזרת כלי של גוגל שנקרא google adwords (חשוב שתבדקו בוויסל שאת הקמפיין שבחרתם מותר לשווק בגוגל אדוורדס, במידה ויש סימון V ליד הגוגל אדוורדס אתם רשאים לעשות זאת).
בגוגל אדוורדס אתה פותח מודעה, ובה אתה שם את הלינק שלך מרשת השותפים שאותה גוגל מפרסם לקהל היעד לפי מילות המפתח שתבחר (כדי לבחור מילות חיפוש טובות, נצטרך לבצע מחקר מילות מפתח, ויורחב על הנושא בהמשך) בהקשר של הקמפיין כמובן.

כל קליק על המודעה, עולה לך סכום מסוים של כסף שאתה תקבע,
כלומר תשלום פר קליק.
אני מניח שלחלקכם עבר בראש למה לנו לשווק עם גוגל אדוורדס? מה היתרונות שלו?                                                                          
דבר ראשון, גוגל הוא מנוע החיפוש הגדול ביותר בעולם, כלומר מאות מיליוני חיפושים ביום - אנחנו רוצים להיות שם.
עם גוגל אדוורדס אפשר לייצר כסף באינטרנט הרבה יותר טוב מכלים אחרים, מסיבה מאוד פשוטה:
היתרון בגוגל אדוורדס הוא פשוט וחשוב מאוד - מיקוד, אנחנו יכולים למקד את המודעה שלנו רק לאנשים שצריכים אותה!


אנחנו בוחרים באיזה איזור יראו את המודעה שלנו, אילו מילות מפתח מדויקות יצטרכו לחפש כדי לראות אותנו, איזה שפה הגולש מדבר, בן כמה הוא וכו'. המיקוד הזה הוא הכלי הכי חזק שלנו, כי כך אנחנו משלמים כמה שפחות ומרוויחים כמה שיותר מכיוון שאנחנו יודעים שהמודעות מופיעות לאנשים שבאמת מתעניינים במה שאנחנו משווקים לדוגמא:
אם אני משווק אתר הכרויות אני לא רוצה שילדים מתחת לגיל 18 יראו את המודעה, ולכן אני ממקד את זה רק לגילאים מסוימים למשל 18-36. כך אני  חוסך לעצמי את ההוצאות של הקליקים של האנשים שרוב הסיכויים לא ייצרו לי רווח. 

עכשיו אחרי שהבנתם ויש לכם קצת רקע מזה גוגל אדוורדס, קידום ממומן ולמה דווקא אדוורדס,
הנה קישור ההרשמה לגוגל אדוורדס:  https://adwords.google.com
תירשמו, לא חייב להשקיע כסף ישר, אבל ככה תעיינו שם ותראו את האופציות והכלים.

לכל שאלה, עזרה או בקשה ניתן לפנות אלי במייל: omripaz1@walla.com
אני אשמח לענות לכם :)

נתראה בפוסט הבא.

תגובה 1:

  1. עומרי שלום, אחלה בלוג.
    רציתי לשאול מה דעתך על האתר הזה במתמחה בקידום ממומן. אשמח לשמוע את דעתך עליו.
    תודה!

    השבמחק

eXTReMe Tracker