יום שבת, 21 ביולי 2012

תוכניות שותפים - מה זה ואיך מתחילים?

אז מה זה בעצם תוכניות שותפים?

ובכן, תוכניות שותפים זו אחת הדרכים הנפוצות להרוויח כסף טוב באינטרנט, ואפשר להגיד שעליה מבוסס כל הכסף באינטרנט.                                     
בתוכניות שותפים השותף, שזה אנחנו, פונה לחברה מסוימת ומשווק מוצר שלה, הוא בעצם צריך למכור את המוצר שלה, או לגרום שירשמו לקבל פרטים על המוצר (זה נקרא lead). 
כלומר, אני לדוגמא משווק חופשות לחו"ל, ואם מישהו רכש דרך הלינק שלי חופשה למשל, אני מקבל תשלום שסוכם מראש או אחוזים מהעסקה.
כלומר תהליך פשוט: פונים לחברה>מקבלים מוצר לשיווק>משווקים את המוצר>מישהו קנה דרכינו>מרוויחים כסף!
אני משער שעם קצת מחשבה תוכלו להבין שהשלב הקשה ביותר הוא לשווק את המוצר.
יש אינספור דרכים לשיווק, אם זה פרסום ממומן, בלוג, וידאו, אתר, רשימת דיוור והרשימה עוד ארוכה.
כאן בבלוג תוכלו ללמוד כמה דרכים לשיווק וליישם אותם בעצמכם וכך להגיע לרווחים.
חשוב לציין - שיווק המוצר בדרך כלל דורש השקעה כספית כזו או אחרת (אפרט בהמשך) אז תהיו מוכנים.

אם התעמקתם יותר בפסקה הראשונה, תוכלו לראות את השלב "פונים לחברה", אני יודע אין מה להלחץ, לא תצטרכו לפנות ישירות לחברה, יש פיתרון המתווך בין החברה אליכם - השותפים, והוא נקרא "רשת שותפים".
אתם תרשמו לרשת שותפים כלשהי, ותראו שם מספר רב של הצעות מכל מיני חברות, שרוצות את השירות שלכם - שיווק המוצרים שלהם.
כך שלא תצטרכו לפנות ישירות לחברה, אלא רק להרשם לרשת שותפים, לקחת הצעה שמוצאת חן בעיניכם ולהתחיל לשווק.


אני ממליץ לכם להרשם לרשת השותפים הגדולה בישראל - Wesell.
הנה הלינק להרשמה: http://www.wesell.co.il
תרשמו לוויסל, תמלאו את הפרטים , הם יצרו איתכם קשר ויאשרו אתכם במערכת. 

 המשימה שלכם להיום, להרשם לרשת השותפים ולהמתין שיאשרו אתכם (עד 2 ימי עסקים).

לכל שאלה, בקשה או עזרה אפשר לפנות אלי במייל: omripaz1@walla.com

להתראות בפוסט הבא!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

eXTReMe Tracker